GARLIC BUTTER PRAWN

GARLIC BUTTER PRAWN
Boyband Rock Hip-hop Terbaik di Malaya ini!

Monday, November 08, 2010

Hari yang sangat baik!

Hari ni rasanya kalau aku berlari laju, aku boleh berjalan atas air... kalau aku try tackle selma hayek... aku pasti akan dapat berpacaran dgn dia... kalau aku memasuki pilihanraya mana-mana pasti aku akan di undi lantas memenangi kerusi yang di pertandingkan. Kalau aku apply jadi menteri penerangan komunikasi dan kebudayaan...Aku confirm dapat. Aku rasa aku akan jadi menteri yang terbaik dan akan dapat menganjakkan industri hiburan aku 20 langkah ke hadapan walaupun aku terpaksa menyakiti hati orang-orang koperat yang sedang menindas seniman dan karyawan di negara ini. Beginilah rasanya bila aku dapat melihat Liverpool mengalahkan Chelsea 2-0 semalam!

Ya Liverpool hanya berada di tangga ke 9 sekarang tapi mereka adalah contoh dan teladan terbaik bagi mereka yang berfikir yang kesusahan tu akan kekal selama-lamanya... Tidak!!... kesusahan tu sekadar pengajaran yang mengingatkan kita yang dgn usaha, sesiapapun boleh mengubah nasibnya!

Power to the people!!!

24 comments:

Ajami Hashim said...

*analogi yg terbaekkkk! :-)

Nurul said...

Cayalah! haha

ifah said...

dahsat la die punye intro. syabas! layak ni...

Lala Mia said...

sukses selalu :)

I want to lose weight said...

Sokong u jadi menteri kat KPKK...
Leh laa selamatkan kerjaya daku yg terumbang-ambing skang ni

@Fr!^n@ said...

semoga liverfool opss liverpool dapat panjat naik tangga teratas yer bro..
selamat.. huahuahua ;)

ryann said...

lebih baik abang serius merealisasikannya. sebab saya suka :D

muzaffar abbas said...

walaupun saya bkn liverpool,
saya ttp berbangga dgn kemenagan yg dimiliki liverpool kelmarin..
cayalah..

sang puteri said...

hehe go go fighting abg afdlin! :)

putraZ said...

hehehe... kemenangan bergaya jaringan torres membuatkan aku tersenyum gi keje :) Pengajaran terbaek setakat ni.. we are on the right track bro!

-YNWA-

Bab said...

Dugaan saya adalah dari tubuh dipulihkan dengan bagian-bagian lain bisa digunakan. Dan ingat bahwa ada banyak kesamaan antara badan Pentax - biasanya. Semua bagian eksterior yang diganti pada saya KX adalah unik bagi tubuh itu, jadi saya tak tahu.

Bab said...

Dugaan saya adalah dari tubuh dipulihkan dengan bagian-bagian lain bisa digunakan. Dan ingat bahwa ada banyak kesamaan antara badan Pentax - biasanya. Semua bagian eksterior yang diganti pada saya KX adalah unik bagi tubuh itu, jadi saya tak tahu.
Hotels Link Exchange

Dunia Baru said...

fusshhh..lega rasanye dapat baca stmnt nih "Beginilah rasanya bila aku dapat melihat Liverpool mengalahkan Chelsea 2-0 semalam!"

hehehe.....

kiah kay said...

salam...

i loooiikkkeeeeeeeeee....life sucks sometimes but in the end, there's always light...

[s][u][e][h][a][n][n] said...

cnfm kalau masuk pilihanraya sy nak pangkah bro :)

Jarr said...

YNWA bro!we walk thru the storm.

Shahrul Shaharuddin said...

Salute bro Afdlin! =D
Nice intro.. but macam ditujukan khas untuk "seseorang" je? =P maaf, sya noob!

yours
SH

cikmay said...

abg afdlin jadi ape sekalipon sy akan tetap sokong abg dr belakang...!!!!

JaMaL Arif Rosman said...

yew bang!!! gagal sekali x bermakna gagal selamanya kan!! kalau adew seorang pemain bass yg hebat walau sehebat mane pun dia kesalahan tetap pernah dilakukan!
seronok yew bang.. tapi kalau abg dan saya kita dah tak panggil seronok kita panggil duaronok!! hahaha hadoi!!!!!

Said Saiful Fazli said...

hello abg afdlin
,plz visit my blog k..
www.aepull.blogspot.com

n get your premium beautiful with best price! tenkiu!

4umyfans said...

yes! victory for Liverpool.
kita buktikan kita mampu.
teman amat suka dengan wawasan kamu, kalau kamu jadi menteri tu nanti. go, go Afdlin...


entry best < http://koriieleys.blogspot.com/2010/11/jom-jadi-follower-gadis-kampung.html

http://koriieleys.blogspot.com/2010/11/family-bahagia.html

julaqnyak said...

hari ni aku pun berjalan laju.... mencari rezeki tuk anak & isteri.. hujan... aku berenti.... bila teduh aku kembali....doakan aku mak!

Are Rifx said...

Yeah..that's is a sign of a true Livpool fans,x sangka yg abg Afdlin minat Livpool..saye pun peminat no 1 Liverpool..

freemediadownload said...

sertai forum terbaru dan terhangat masa kini http://www.malaysiaforum.net