Pelikat Pants Designer

Pelikat Pants Designer
Number 1 Pelikat Pants Maker in the World!

Monday, August 08, 2005

Happy Birthday Harith Iskander.... Gua Punya Malaysian Idol!



Semalam 7th of August merupakan hari jadi partner-in-crime ku Harith Iskander. Gua betul-betul nak ucap terimakasih pada beliau kerana segala-gala yang dia dah share dengan gua sebagai seorang aktor dan sebagai seorang manusia. Pada gua takde duanya Harith Iskander ni. Talent dia, baik hatinya dia ni hanya tuhan dan kawan-kawan dia saja yang tahu. Korang semua nampak dia sebagai seorang pak lawak tapi gua anggap dia sebagai seorang lagenda stand-up comedy kat malaysia ni. Walaupun dia tak sehensem gua, tapi part mengayat awek lu jangan ambik ringan. Semoga my brother will be happy and all the good things, come to his life. Semoga dia panjang umur dan rezekinya semakin melimpah-limpah. Semoga talent beliau dapat di kongsi bersama lebih banyak manusia di dunia ini. i love you bro.

4 comments:

Zack said...

Speaking of which, bila nak come out dgn new season of Ah-ha?

Bosan la tunggu....

PS : Biasanya, aku yg gelak lebih2 kalau tgk ah-ha at my in-laws. Diorg tak brapa minat. Kata MIL, tak kelakor pun...

Anonymous said...

Ah-Ha new season bile nk kuar tv?
uncle harith celebrate befday ke brape eh?

Anonymous said...

happy birthday to you...
happy birthday to you...
happy birthday to harith...
happy birthday to you...

p.s :
- birthday no brapa nih?
- bila mau kawin daa...

Minghock said...

Happy belated birthday to Harith, and may you find the vourage to be true to yourself.